Customer service

Producten
Producten
Dienstverlening
Dienstverlening
MyQuick-app
MyQuick-app
Jobs
Jobs
Praktisch
Praktisch
Ik heb een vraag over mijn Q-points
Eerst en vooral: je klantennummer is gelinkt aan je account. Het is dus belangrijk om altijd met dezelfde gegevens aan te melden. Ben je je wachtwoord vergeten, dan kan je het per mail wijzigen. Bescherm je account ook zeker tegen fraudeurs, met tweestapsauthenticatie via je mailadres.
Verder moet je weten dat je Q-points na 12 maanden vervallen. Als je ze in een periode van 12 maanden niet gebruikt hebt omdat je niet meer bij Quick bent geweest, dan behoudt Quick zich het recht om je Q-points en de eraan verbonden voordelen te annuleren en te verwijderen.
Je kan Q-points enkel claimen voor bestellingen die je hebt geplaatst nadat je je hebt geregistreerd in de MyQuick-app.
Waarom zou je je Q-ID scannen in een restaurant? Zodat je de volgende keer van je Q-points kan genieten! Maar let op, zelfs als je een grote Quick-fan bent, kan je maar 4 keer per dag scannen.
Ben je vergeten je Q-ID te scannen bij je laatste bezoek? Bewaar dan je kasticket, want eens per week kan je je Q-points manueel toevoegen in de app. Wacht niet te lang, je hebt hiervoor maar 24 uur de tijd. Ga dus snel naar je Q-ID, klik op de rode knop en voer de code onderaan je kasticket in.
Lukte het niet om je Q-points toe te voegen? Of had je verbindingsproblemen in het restaurant? Stuur dan binnen de 30 dagen na de transactie een verzoek om Q-points via dit formulier. In uitzonderlijke gevallen zullen de Q-points worden toegevoegd.
Met de MyQuick-app kan je per dag maximaal 4 keer Q-points verzamelen. Vanaf de 5e scan op dezelfde dag worden de Q-points niet meer meegeteld. Maar de volgende dag profiteer je weer helemaal van 4 nieuwe scans en de bijhorende Q-points. Op jouw maximale aantal Q-points staat geen limiet, maar we raden je sterk aan om ze regelmatig in te ruilen voor Quick-lekkers. Je Q-points verdwijnen als er 12 maanden geen aankoop werd geregistreerd in je app.
Je kan Q-points verdienen door je MyQuick-app te scannen bij het plaatsen van je bestelling via de kiosk, aan de kassa of de Drive. Ook kan je Q-points recuperen via je ticket, door de 4x4 code op je ticket manueel in te voeren in je app. Deze code vind je terug onderaan je kassaticket. Als je via MyQuick bestelt, worden je Q-points automatisch toegewezen na betaling.
Om je Q-points in te wisselen voor een gratis product ga je naar de tab 'Mijn voordelen' in de MyQuick-app en selecteer je de Reward die je wilt bestellen. Scan de QR-code van de Reward aan de kassa of kiosk of klik op de knop bestellen als je via je MyQuick-app wilt bestellen.
Heb je een Reward toegevoegd aan je winkelmandje, maar deed er zich een fout voor? Bezorg ons een screenshot van je app en je klantennummer zodat we kunnen nagaan wat er misliep.
Als je voldoende Q-points verzameld hebt, kan je ze inruilen tegen een Reward.
Aan de kiosk: ga naar Quick, scan de QR-code van je Reward en voeg het product toe aan je winkelmandje.
Aan de Drive: bestel het product aan de Drive en toon je QR-code aan de medewerker.
Bestellen via MyQuick: voeg je Q-promo toe aan je winkelmandje via de tab 'Rewards'. Smakelijk.
Neen, Q-points zijn enkel inwisselbaar tegen gratis producten. Maar: als je 550 Q-points hebt gespaard, kan je die inwisselen tegen een cheque van € 10, geldig bij Quick. Die kan je daarna inruilen tegen je favoriete product. Op deze cheque van € 10 kan echter geen cash geld teruggegeven worden.
Je kan je Q-points recuperen via je ticket, door de 4x4 code onderaan je kassaticket manueel in te voeren in je app.
Ik heb een vraag over bestellen via MyQuick
Het spijt ons dat we jouw bestelling deze keer niet konden behandelen. Uiteraard heb je nu recht op een terugbetaling. Is je terugbetaling na de sluiting van het restaurant nog niet in orde? Stuur ons dan een aanvraag voor terugbetaling.
Als je na betaling nog niet hebt aangegeven om je bestelling klaar te maken, dan gebeurt de terugbetaling automatisch. Heb je je bestelling wel al doorgestuurd naar de keuken? Dan is er helaas geen terugbetaling mogelijk en moet je je bestelling gaan afhalen in je ‘fout gekozen restaurant’.
Helaas, dat gaat niet. Het is voor ons belangrijk om je bestelling altijd correct te behandelen. Extra tekstvelden zorgen dan vaak voor verwarring, en dat willen we vermijden.
Je haalt je bestelling af bij het restaurant dat je aan het begin van het bestelproces opgegeven hebt. De manier van afhalen heb je op dat moment ook kunnen ingeven: Eat in, Take out, Table Service, Drive ...)
Eat in & Take out: open je MyQuick-app en plaats je bestelling. Ga naar Quick. Laat via MyQuick weten dat je er bent en activeer je bestelling. We sturen je dan een notificatie als je bestelling klaar is. Je ziet ook je naam op de schermen aan de kassa. Haal je bestelling op aan de kassa. Smakelijk!
Table Service: Met Table Service zorgen we ervoor dat je lekker kunt blijven zitten. Afhankelijk van het restaurant waar je bent, werkt het als volgt:
1️⃣ Tracker-optie:
Ga naar Quick en neem een tracker bij de kiosks. Open je MyQuick-app, klik op ‘Table Service’, plaats je bestelling en scan de QR-code op de tracker. Je bestelling wordt naar de keuken gestuurd, en wij brengen alles naar de tafel waar je met je tracker zit.
2️⃣ QR-code op tafeltje:
Kies een tafel uit bij je Quick, open de MyQuick-app en klik op ‘Table Service’. Start je bestelling door de QR-code te scannen op je tafel, betaal en wij brengen alles direct aan je tafel.
Met Table Service zorgen we ervoor dat je lekker kunt blijven zitten!
Drive: open je MyQuick-app, kies 'Drive' en bestel waar en wanneer je wilt. Rijd naar de Quick Drive en scan de QR-code aan de speakerbox om je bestelling te activeren. Smakelijk!
Andere
Voor wie?
Ben je student, tussen 13 en 26 jaar oud én heb je de MyQuick-app? Dan kan je het hele schooljaar genieten van zalige Student Deals. Je krijgt dan GRATIS Quick-lekkers boven op het Quick Menu dat je bestelt.
Hoe krijg je toegang?
Registreer je als “Student +” in je MyQuick-app om te genieten van Student Deals.
Klaar? Zo werkt het:
- Open MyQuick
- Klik op “Meer”
- Klik op "Geavanceerd profiel en vul je gegevens in
- Klik op “STUDENT +”
- Daar is je “Student Deal”!
Opgelet! Zorg zowel dat je datum correct geschreven is, als dat je een geldige foto invoert. Anders kan je de wijzigingen niet opslaan.
Je kan je profiel verwijderen door in de MyQuick-app naar: 'Mijn profiel' te gaan. Daar klik je op 'Profiel verwijderen'. Zo worden al je gegevens als gebruiker verwijderd, met inbegrip van je persoonsgegevens. Deze verwijdering is permanent en onherroepelijk en alle Q-points die je had (indien van toepassing) worden automatisch verwijderd.
Je kan notificaties uitschakelen door in je MyQuick-app naar 'Meer' te gaan en daarna te klikken op 'Pushnotificaties'. Daar kan je de gewenste instellingen beheren.
Wil je je wachtwoord wijzigen of ben je het vergeten? Ga dan naar het menu 'Meer' in de MyQuick-app en druk op 'Wijzig wachtwoord'. Bij het inloggen kan je ook de optie 'Wachtwoord vergeten' aanklikken.
Heb je je app al eens volledig afgesloten en daarna terug opgestart? Kijk ook zeker even in je store of er geen nieuwe versie van de app voor je klaarstaat. Als je app nog altijd niet naar behoren werkt, kan je een mail sturen naar onze klantendienst. Stuur hierbij indien mogelijk je klantennummer, een screenshot van de foutmelding of fouten die zich voordeden, en je telefoontype mee door.
Heb je je app al eens volledig afgesloten en daarna terug opgestart? Kijk ook zeker even in je store of de nieuwste versie van de app goed gedownload werd. Verder kan het ook helpen om uit te loggen en daarna weer aan te melden. Werkt je app nog altijd niet naar behoren? Stuur hierbij indien mogelijk je klantennummer, een screenshot van de foutmelding of fouten die zich voordeden, en je telefoontype mee door.
In de MyQuick-app:
Open je app en ga naar de tab 'Meer'. Selecteer dan 'Mijn profiel'. Onder 'Accountgegevens' vind je je klantennummer.
Het spijt ons dat we jouw bestelling deze keer niet konden behandelen. Uiteraard heb je nu recht op een terugbetaling. Binnen enkele dagen zou je het geld automatisch terug op je rekening moeten zien. Is je terugbetaling na 5 werkdagen nog niet in orde? Stuur ons dan een aanvraag voor terugbetaling.
Wij adviseren je om het betreffende restaurant te contacteren. Als de bestelling nog niet is bereid, kunnen ze mogelijk overgaan tot terugbetaling.
Als je na de betaling nog niet hebt aangegeven dat je wilt dat je bestelling wordt bereid, wordt de terugbetaling automatisch verwerkt. Als je de bestelling echter al hebt doorgegeven aan de keuken en deze is klaargemaakt, is helaas geen terugbetaling mogelijk. In dat geval dien je je bestelling op te halen bij het 'fout gekozen restaurant'. Als je de bestelling wel hebt doorgegeven aan de keuken maar deze nog niet is klaargemaakt, neem dan contact op met een medewerker van het restaurant. Zij zullen beoordelen of een eventuele terugbetaling nog mogelijk is.