Customer service

Customer service

Producten

Producten

Dienstverlening

Dienstverlening

MyQuick-app

MyQuick-app

Jobs

Jobs

?

Praktisch

Praktisch

Ik heb een vraag over mijn Q-points

Ik ben mijn Q-points kwijt
Ik heb mijn Q-points niet ontvangen na aankoop
Zit er een limiet op het aantal Q-points dat ik kan verdienen?
Hoe verzamel ik Q-points?
Er liep iets mis bij het inruilen van mijn Q-points.
Hoe wissel ik tijdens mijn aankoop Q-points in tegen een Reward?
Kan ik Q-points wisselen tegen andere voordelen dan voeding?
Kan ik Q-points verzamelen als ik bestel via Delivery?

Ik heb een vraag over bestellen via MyQuick

Mijn bestelling werd niet geregistreerd, maar de betaling is wel uitgevoerd
Ik heb een fout restaurant gekozen, wat nu?
Kan ik speciale info aan mijn bestelling toevoegen?
Waar haal ik mijn bestelling af?

Andere

Hoe krijg ik toegang tot de Student Deal?
Hoe kan ik mijn account verwijderen?​
Hoe kan ik notificaties desactiveren?​
Ik ben mijn login/paswoord verloren​
Mijn app werkt niet meer
Ik heb een update gedaan maar kan nu mijn MyQuick-app niet meer gebruiken​
Waar vind ik mijn klantennummer terug?
Mijn bestelling werd niet geregistreerd maar de betaling is wel uitgevoerd. Wat gebeurd er met mijn betaling?
Mijn bestelling is geregistreerd en verschijnt in mijn MyQuick-app als klaar om afgehaald te worden. Echter, het restaurant heeft de bestelling nog niet ontvangen. Wat gebeurt er met mijn betaling?
Ik heb een fout restaurant gekozen, wat nu?