Customer service

Ik heb een vraag over mijn restaurantbeleving omtrent:
Kwaliteit van de dienstverlening
Contact met een medewerker
Bereidings- of wachttijd
Ik heb een vraag omtrent mijn betaling:
Bij het plaatsen van een online bestelling
Ik heb een fout restaurant gekozen, wat nu?
Mijn kaart betaling is doorgekomen, maar er heeft zich een fout voorgedaan bij mijn bestelling aan de kassa. Wat nu?
Mijn bestelling is onderweg, maar er is een probleem met de levering. Wat nu?
Mijn betaling lukt niet voor delivery (Uber-Eats, Deliveroo, TakeAway), wat nu?
Ik heb geen ticket van mijn kiosk bestelling. Wat nu?
Mijn poging om via de kiosk te bestellen is mislukt, maar de betaling is wel succesvol verwerkt. Wat nu?
Mijn bestelling is geregistreerd en verschijnt in mijn MyQuick-app als klaar om afgehaald te worden. Echter, het restaurant heeft de bestelling nog niet ontvangen. Wat gebeurt er met mijn betaling?
Mijn bestelling werd niet geregistreerd maar de betaling is wel uitgevoerd. Wat gebeurd er met mijn betaling?
Ik heb een andere vraag:
Het juiste antwoord niet gevonden? Klik dan hier