Producten
Mijn bestelling was niet correct
Ik ben ontevreden over de kwaliteit
Ik wil meer informatie over allergenen
Waar vind ik de voedingswaarden?
Kan ik een ingrediënt laten weghalen uit een burger?
Kan ik glutenvrij eten bij Quick?
Kan ik halal eten bij Quick?
Kan ik veggie eten bij Quick?
Ik wil een product terug in het gamma
Het juiste antwoord niet gevonden? Klik dan hier
Ik ben ontevreden over de kwaliteit
Onze excuses voor je negatieve ervaring bij Quick. We doen er alles aan om je bestelling altijd perfect af te leveren, hier kan je onze waarden en engagementen lezen. Als je wilt, kan je via de knop onderaan onze klantendienst bereiken.
Stel ons je vraag via het formulier.
Ik wil meer informatie over allergenen
Er zijn drie plaatsen waar je de allergenen in onze producten kunt vinden.
* Ga naar de productpagina op onze website. De volledige voedingsinformatie kan je vinden door je gewenste product aan te klikken.
* Op de kiosk vind je deze info op productniveau. Klik op het icoon voor meer informatie en het overzicht.
* Vraag in onze restaurants informatie aan de toog.
Het juiste antwoord niet gevonden? Stel ons je vraag via het formulier.
Kan ik een ingrediënt laten weghalen uit een burger?
Ja, je kan een ingrediënt laten weghalen uit je product. Geef dit door als je bestelt aan de toog of aan de Drive. Producten aanpassen gaat niet in Click & Collect of voor bestellingen aan de kiosk. Iets toevoegen of aanpassen, zoals een saus die niet in ons gamma zit, gaat helaas niet. We willen je namelijk een snelle service kunnen blijven garanderen.
Het juiste antwoord niet gevonden? Stel ons je vraag via het formulier.
Kan ik veggie eten bij Quick?
Quick stelt je een veggiegamma voor, met een vast aanbod Klassiekers in veggieversie: Veggie Filet, King Veggie of Giant Veggie. Daarnaast heb je ook onze Cheesy's. Bovendien kunnen er ook 'limited edition' vegetarische producten beschikbaar zijn. Check het aanbod van jouw favoriete restaurant op de productpagina. Op de kiosk kan je bij de burgers ook eenvoudig filteren op 'Veggie'.
De veggieproducten worden bereid op dezelfde lijn als onze andere gefrituurde producten met kip.
Het juiste antwoord niet gevonden? Stel ons je vraag via het formulier.
Ik wil een product terug in het gamma
Leuk om te horen dat je fan bent van ons product. Naast ons vast gamma klassieke producten houden we er ook van om innovaties te lanceren. En het klopt: af en toe komt een product tijdelijk terug in ons gamma. Wees er dan snel bij!
Ik heb problemen met mijn betaling
Had je een betalingsprobleem met Click & Collect? Dan is het goed om weten dat we voor een automatische terugbetaling 24 uur nodig hebben. Is die termijn verstreken? Aarzel dan niet om ons te contacteren en een foto van je betaling toe te voegen. Heb je andere betaalproblemen? Laat het ons dan weten. Voeg zeker een foto toe van je betaalbewijs zodat we je verder kunnen helpen.
Stel ons je vraag via het formulier.
MyQuick-app
Ik heb een vraag over mijn Q-points
Ik heb een vraag over Click & Collect
Hoe kan ik mijn account verwijderen?
Hoe kan ik notificaties desactiveren?
Ik ben mijn login/paswoord verloren
Mijn app werkt niet meer
Ik heb een update gedaan maar kan nu mijn MyQuick-app niet meer gebruiken
Ik heb een vraag over mijn Q-points
Ik ben mijn Q-points kwijt
Ik heb mijn Q-points niet ontvangen na aankoop
Zit er een limiet op het aantal Q-points dat ik kan verdienen?
Hoe verzamel ik Q-points?
Is er een limiet op het aantal Q-points dat ik kan verzamelen?
Er liep iets mis bij het inruilen van mijn Q-points.
Hoe wissel ik tijdens mijn aankoop Q-points in tegen een Reward?
Kan ik Q-points wisselen tegen andere voordelen dan voeding?
Kan ik Q-points verzamelen als ik bestel via Delivery?
Het juiste antwoord niet gevonden? Stel ons je vraag via het formulier.
Ik ben mijn Q-points kwijt
Eerst en vooral: je Q-ID is gelinkt aan je account. Het is dus belangrijk om altijd met dezelfde gegevens aan te melden. Ben je je wachtwoord vergeten, dan kan je het per mail wijzigen. Bescherm je account ook zeker tegen fraudeurs met 2 step authentication via je mailadres.
Verder moet je weten dat je Q-points na 12 maanden vervallen. Als je ze in een periode van 12 maanden niet gebruikt hebt omdat je niet meer bij Quick bent geweest, dan behoudt Quick zich het recht om je Q-points en de eraan verbonden voordelen te annuleren en te verwijderen.
Het juiste antwoord niet gevonden? Stel ons je vraag via het formulier.
Ik heb mijn Q-points niet ontvangen na aankoop
Geen paniek! Als je bij je laatste bezoek hebt vergeten om je Q-ID te scannen, bewaar dan zeker je kassaticket. Binnen de 24 uur kan je je Q-points namelijk nog manueel toevoegen in je MyQuick-app, en dat maximaal 1x per week. Ga naar je Q-ID en klik op de zwarte knop. Voer vervolgens de code in die je op je kassaticket onderaan terugvindt.
Oeps, de eerste 24u gemist? Dien dan een puntenverzoek in via dit formulier. Zorg ervoor dat je je puntenverzoek binnen de 30 dagen na de transactie indient. Je kan per dag maximaal 2 verzoeken om punten indienen. Per maand zijn er maximaal 4 puntenverzoeken mogelijk.
Puntenverzoeken zijn niet van toepassing op bestellingen die zijn gedaan voordat je lid werd van de MyQuick-app.
Het juiste antwoord niet gevonden? Stel ons je vraag via het formulier.
Zit er een limiet op het aantal Q-points dat ik kan verdienen?
Met de MyQuick-app kan je per dag maximaal 4 keer Q-points verzamelen. Vanaf de 5e scan op dezelfde dag worden de Q-points niet meer meegeteld. Maar de volgende dag profiteer je weer helemaal van 4 nieuwe scans en de bijhorende Q-points. Op jouw maximale aantal Q-points staat geen limiet, maar we raden je sterk aan om ze regelmatig in te ruilen voor Quick-lekkers. Je Q-points verdwijnen als er 12 maanden geen aankoop werd geregistreerd in je app.
Het juiste antwoord niet gevonden? Stel ons je vraag via het formulier.
Hoe verzamel ik Q-points?
Je kan Q-points verdienen door je MyQuick-app te scannen bij het plaatsen van je bestelling via de kiosk, aan de kassa of de Drive. Ook kan je Q-points recuperen via je ticket, door de 4x4 code op je ticket manueel in te voeren in je app. Deze code vind je terug onderaan je kassaticket. Als je via Click & Collect bestelt worden je Q-points automatisch toegewezen na betaling.
Het juiste antwoord niet gevonden? Stel ons je vraag via het formulier.
Is er een limiet op het aantal Q-points dat ik kan verzamelen?
The sky is the limit! Op jouw maximale aantal Q-points staat geen limiet, maar we raden je sterk aan om ze regelmatig in te ruilen voor Quick-lekkers. Je Q-points verdwijnen als er 12 maanden geen aankoop werd geregistreerd in je app.
Het juiste antwoord niet gevonden? Stel ons je vraag via het formulier.
Er liep iets mis bij het inruilen van mijn Q-points.
Om je Q-points in te wisselen voor een gratis product ga je naar de tab 'Mijn voordelen' in de Myquick-app en selecteer je de reward die je wenst te bestellen. Scan de QR-code van de reward aan de kassa of kiosk of klik op de knop Click & Collect als je via je MyQuick-app wilt bestellen.
Heb je een reward toegevoegd aan je winkelmandje, maar deed er zich een fout voor? Bezorg ons een screenshot van je app en je Q-ID zodat we kunnen nagaan wat er misliep.
Het juiste antwoord niet gevonden? Stel ons je vraag via het formulier.
Hoe wissel ik tijdens mijn aankoop Q-points in tegen een Reward?
Als je voldoende Q-points verzameld hebt, kan je ze inruilen tegen een Reward.
Aan de kiosk: ga naar Quick, scan de QR-code van je Reward en voeg het product toe aan je winkelmandje.
Aan de Drive: bestel het product aan de Drive en toon je QR-code aan de medewerker.
Via Click & Collect: voeg je QR-code toe aan je winkelmandje via de tab 'Rewards'. Smakelijk.
Het juiste antwoord niet gevonden? Stel ons je vraag via het formulier.
Kan ik Q-points wisselen tegen andere voordelen dan voeding?
Neen, Q-points zijn enkel inwisselbaar tegen gratis producten. Maar: als je 550 Q-points hebt gespaard, kan je die inwisselen tegen een cheque van € 10, geldig bij Quick. Die kan je daarna inruilen tegen je favoriete product. Op deze cheque van € 10 kan echter geen cash geld teruggegeven worden.
Het juiste antwoord niet gevonden? Stel ons je vraag via het formulier.
Ik heb een vraag over Click & Collect
Mijn bestelling werd niet geregistreerd, maar de betaling is wel uitgevoerd
Ik heb een fout restaurant gekozen, wat nu?
Kan ik speciale info aan mijn bestelling toevoegen?
Waar haal ik mijn bestelling af?
Het juiste antwoord niet gevonden? Klik dan hier
Ik heb een fout restaurant gekozen, wat nu?
Als je na betaling nog niet hebt aangegeven om je bestelling klaar te maken, dan gebeurt de terugbetaling automatisch. Heb je je bestelling wel al doorgestuurd naar de keuken? Dan is er helaas geen terugbetaling mogelijk en moet je je bestelling gaan afhalen in je ‘fout gekozen restaurant’.
Het juiste antwoord niet gevonden? Stel ons je vraag via het formulier.
Waar haal ik mijn bestelling af?
Je haalt je bestelling af bij het restaurant dat je aan het begin van het bestelproces opgegeven hebt. De manier van afhalen heb je op dat moment ook kunnen ingeven: Eat in, Take out, Drive, Parking...)
Eat in & Take out: open je MyQuick-app en plaats je bestelling. Ga naar Quick. Laat via MyQuick weten dat je er bent en activeer je bestelling. We sturen je dan een notificatie als je bestelling klaar is. Je ziet ook je naam op de schermen aan de kassa. Haal je bestelling op aan de kassa. Smakelijk!
Parking: open je MyQuick-app en plaats je bestelling via Click & Collect. Rijd dan naar de Click & Collect-parking bij je Quick. Scan de QR-code aan de gereserveerde parking om je bestelling te activeren. Een medewerker brengt je bestelling. Smakelijk!
Table Service: open je MyQuick-app en plaats je bestelling via Click & Collect/Eat in. Ga naar Quick. Neem naast de kiosk een 'table tracker'. Geef in de app aan dat je er bent, activeer je bestelling en scan de code op de 'tracker'. Kies een tafeltje uit en we brengen je bestelling aan je tafel. Smakelijk!
Drive: open je MyQuick-app en plaats je bestelling via Click & Collect. Selecteer Drive als afhaalvorm. Rijd dan naar de Quick Drive. Scan de QR-code aan de speakerbox om je bestelling te activeren. Je bestelling staat klaar. Smakelijk!
Het juiste antwoord niet gevonden? Stel ons je vraag via het formulier.
Hoe kan ik mijn account verwijderen?
Je kan je profiel verwijderen door in de MyQuick-app naar: 'Mijn profiel' te gaan. Daar klik je op 'Profiel verwijderen'. Zo worden al je gegevens als gebruiker verwijderd, met inbegrip van je persoonsgegevens. Deze verwijdering is permanent en onherroepelijk en alle Q-points die je had (indien van toepassing) worden automatisch verwijderd.
Hoe kan ik notificaties desactiveren?
Je kan notificaties uitschakelen door in je MyQuick-app naar 'Meer' te gaan en daarna te klikken op 'Pushnotificaties'. Daar kan je de gewenste instellingen beheren.
Mijn app werkt niet meer
Heb je je app al eens volledig afgesloten en daarna terug opgestart? Kijk ook zeker even in je store of er geen nieuwe versie van de app voor je klaarstaat. Als je app nog altijd niet naar behoren werkt, kan je een mail sturen naar onze klantendienst. Stuur hierbij indien mogelijk je Q-ID, een screenshot van de foutmelding of fouten die zich voordeden, en je telefoontype mee door.
Stel ons je vraag via het formulier.
Ik heb een update gedaan maar kan nu mijn MyQuick-app niet meer gebruiken
Heb je je app al eens volledig afgesloten en daarna terug opgestart? Kijk ook zeker even in je store of de nieuwste versie van de app goed gedownload werd. Verder kan het ook helpen om uit te loggen en daarna weer aan te melden. Werkt je app nog altijd niet naar behoren? Stuur dan een mail naar onze klantendienst. Stuur hierbij indien mogelijk je Q-ID, een screenshot van de foutmelding of fouten die zich voordeden, en je telefoontype mee door.
Stel ons je vraag via het formulier.
Jobs
Hoe solliciteren bij Quick?
Wie is Quick als werkgever?
Waar is het hoofdkantoor?
Ik wil graag als student bij Quick werken.
Vanaf welke leeftijd mag ik bij Quick werken?
Franchise-inlichtingen
Het juiste antwoord niet gevonden? Klik dan hier
Wie is Quick als werkgever?
Quick deed in 1971 zijn intrede in België en was toen de allereerste burgerrestaurantketen van het land. Sindsdien is het merk marktleider, met o.a. zijn bekende Giant. Vandaag telt Quick 79 restaurants in België en Luxemburg. In totaal zijn er in de twee landen bijna 3.500 mensen actief onder het merk Quick.
De Quick-restaurants worden beheerd door Burger Brands Belgium, het bedrijf dat in België en Luxemburg ook Burger King® beheert.
Waar is het hoofdkantoor?
Je vindt ons hoofdkantoor in de Sneeuwbeslaan in Wilrijk
Ik wil graag als student bij Quick werken.
Wat staat er voor jou op het menu?
Een gevarieerde studentenjob en spannende avonturen in een sterk team.
Praktische training en coaching om je professioneel en persoonlijk te verrijken.
Een dynamische omgeving en een breed scala aan taken, er is geen ruimte voor verveling!
De lekkerste en meest iconische hamburgers ter wereld.
Via student@work kan je voordien nakijken of je nog bepaalde uren hebt staan om als student aan de slag te gaan.
Vanaf welke leeftijd mag ik bij Quick werken?
In het jaar dat je 16 jaar wordt.
Via student@work kan je voordien nakijken of je nog bepaalde uren hebt staan om als student aan de slag te gaan.
Franchise-inlichtingen
Quick biedt zijn franchisenemers alle hulpmiddelen aan die nodig zijn voor hun ontwikkeling! Meer informatie kan je vinden op de pagina 'Franchise'.
Praktische informatie
Wat zijn de openingsuren?
Welke producten kan ik bestellen?
Kan ik genieten van promoties?
Waar kan ik het menu bekijken?
Ik zoek een restaurant met een speeltuin
Kan ik met de fiets naar de Drive?
Kan ik mijn verjaardag vieren bij Quick?
Zijn de CinéQuick Deals beschikbaar in mijn favoriete restaurant?
Levert Quick aan huis?
Kan ik via de website bestellen?
Kan ik de prijzen zien?
Sponsoring/Partnerschap
Kan ik iemand een cadeaubon geven?
Het juiste antwoord niet gevonden? Klik dan hier
Kan ik genieten van promoties?
Een overzicht van onze Deals vind je terug op deze pagina.
Verder zijn er ook Deals en Q-promo’s te vinden in je MyQuick-app. Daarmee spaar je bovendien punten die je bij Quick kan inruilen voor een gratis hamburger, een portie frites, een Giant of toch een heel Menu? Heerlijk, die keuzestress!
Waar kan ik het menu bekijken?
Je vindt een overzicht van onze producten op onze productpagina. Of nog handiger, in je MyQuick-app. Ook daar kan je het Quick-aanbod terugvinden en je kan er je bestelling plaatsen via Click & Collect.
Ik zoek een restaurant met een speeltuin
Of je favoriete Quick een speeltuin heeft? Dat kan je terugvinden op de restaurantpagina. Daar vind je ook de openingsuren terug.
Kan ik met de fiets naar de Drive?
Omwille van veiligheidsredenen is het niet toegelaten met de fiets via de Drive te bestellen.
Kan ik via de website bestellen?
Bestellen via de website kan nog niet, maar het kan wél via Click & Collect, in de MyQuick-app. Daar kan je je bestelling opstellen waar en wanneer je wilt. En ’m activeren? Dat doe je als je bij Quick aangekomen bent.
Kan ik de prijzen zien?
Je kan onze prijzen terugvinden in de MyQuick-app, in Click & Collect.
Sponsoring/Partnerschap
Heb je een interessant voorstel over sponsoring of samenwerken? Als het om een lokaal initiatief gaat, neem dan contact op met je restaurant. Voor een nationaal initiatief kan je hier je contactgegevens achterlaten.
Nationaal partnerschap